У травні
2014 року відбудеться конкурс, який визначить найактивніший Шкільний клуб
підприємництва Вінницької області за підсумками роботи у 2013-2014 навчальному році.
Блоги будуть оцінюватись згідно Правил проведення обласного конкурсу «Найактивніший
Шкільний клуб підприємництва» (в
основі – Правила проведення Всеукраїнського
конкурсу «Найактивніший Шкільний клуб
підприємництва»
Правила проведення обласного конкурсу
«Найактивніший Шкільний клуб
підприємництва»
у рамках польського-українського
проекту
«Шкільна академія підприємництва
2»
1. Загальні положення
1.1. Конкурс «Найактивніший Шкільний клуб
підприємництва» на найкращу роботу ШКП в рамках реалізації полько-українського
проекту «Шкільна академія підприємництва 2» (далі – Конкурс) ініційований
партнерами проекту Осередком розвитку освіти (м. Варшава РП) та Львівським
обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти за сприяння та
фінансування «Польської закордонної допомоги» за посередництвом МЗС РП у 2013
році.
1.2. Мета Конкурсу – підвищення обізнаності
школярів у сфері підприємництва, формування підприємливих рис та розширення
знань у сфері підприємницької діяльності, формування навичок орієнтування на
сучасному ринку праці, виховання громадянської позиції та впливу на якість
життя у контексті європейських стандартів. Заохочення учнів школи до проведення
спільних заходів з місцевою громадою.
1.3. У Конкурсі можуть брати участь усі учасники
ШКП.
Організатори припускають, що активна участь ШКП у
діяльності проекту «ШАП» сприятиме досягненню конкретних цілей:
- розвиток у вчителів та учнів підприємницької
культури;
- розвиток компетенцій, необхідних для досягнення
успіху в бізнесі або професійній кар’єрі;
- обмін досвідом із впровадження до шкільної
практики діяльності, пов’язаної з розвитком професійної активізації і
підприємництва;
- використання потенціалу учасників проекту у
передачі набутих знань та навичок новим ШКП.
Учасники обласного Конкурсу в рамках проекту:
Шкільні клуби підприємництва
навчальних закладів Вінницької області
- Бершадська ЗОШ I-III ступенів
- Вінницький міжшкільний навчально-виробничий
комбінат
- ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне
училище»
- ДПТНЗ «Вінницьке професійне училище сфери послуг»
- Заклад "НВК:ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №23
ВМР"
- Заклад «ЗШ І-ІІІ ст. №22 ВМР»
- Заклад «НВК: ЗШ І-ІІ ст.-ліцей №7 ВМР»
- Корделівська СЗШ І-Ш ст. Калинівського району
2. Вимоги до оформлення конкурсних матеріалів
2.1. Конкурсні матеріали повинні бути розміщені на блозі
ШКП
2.2. Обов’язковою умовою участі у Конкурсі є
правильно оформлена інтернет-сторінка ШКП.
- сторінка обов’язково повинна містити розділи: Головна,
Наша команда, Статут, Логотип, Плани, Звіти, Навчальні матеріали.
- наявність статуту, плану роботи, наявність звіту
про проведені заходи, логотипу з описом (що він означає та що він несе) у
вільній формі обсягом не більше однієї сторінки формату А4. В описі треба
надати інформацію про автора(ів): ПІБ, навчальний заклад, поштова адреса та
дані для контакту.
2.3. ШКП, які беруть участь у Конкурсі
представляють оргкомітету проекти заняття з економіки, психології, спільного
заняття з економіки та психології (по 1 на вибір клубу), масового заходу.
2.4. Заняття конкурсу ілюструються мультимедійними
матеріалами (фото, малюнки, презентації і т.д.).
2.5. Конкурсні матеріали повинні бути представлені
до 20 квітня 2014 року.
2.6. Матеріали, які подаються на Конкурс
вибираються клубами самостійно, відповідно до переліку (пункт 2.3).
3. Організація та проведення Конкурсу
3.1. У 2013-2014 н.р. Конкурс проводиться з 21 квітня до
05 травня 2014 року.
3.2. Оцінюється робота ШКП за період від заснування
клубу до 20 квітня 2014 року.
3.3. Підготовчий етап Конкурсу полягає в
інформуванні ШКП тренерською групою регіону (ОІППО) про умови проведення та
початок Конкурсу. Інформація про Конкурс та вимоги знаходяться на сайті Вінницького
обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, регіональному
блозі «Шкільна академія підприємництва 2. Вінниччина».
3.4. Конкурсна комісія складатиметься із
представників обласного Департаменту освіти і науки, науково-педагогічних
працівників ВОIПОПП (фахівців у галузі економіки, психології, підприємництва) та
координаторів проекту.
3.5. Після оголошення Конкурсу протягом наступного
місяця обласні координатори проводять інформаційну роботу із опікунами ШКП, які
беруть участь у Конкурсі, стосовно питань організації та проведення Конкурсу.
3.6. Конкурсні матеріали виставляються на блог «Шкільна
академія підприємництва 2. Вінниччина» у новій закладці «Конкурс» та
розміщаються.
3.7. Матеріали переможця Конкурсу розміщаються на
сайті ВОIПОПП.
4. Визначення переможців Конкурсу та їх
нагородження
Кожен з цих критеріїв члени журі оцінюють за шкалою
від 0 до 5 балів. У результаті визначається переможець.
4.2. Конкурсні роботи не повинні порушувати закони
про авторське право. Проекти, які порушують закони про авторське право, будуть
дискваліфіковані.
4.3. Конкурсне журі розглядатиме проекти ШКП з 21.04 по 05.05.2014 р.
4.4. Результати Конкурсу будуть оголошені до 08.05.2013 року на платформі проекту.
4.4. Результати Конкурсу будуть оголошені до 08.05.2013 року на платформі проекту.
4.5. Переможці Конкурсу братимуть участь у
підсумковій обласній конференції «Окрилені творчістю» у травні 2014 року у м.Вінниці
(ВОIПОПП).
Таблиця 1.
«Шкільний клуб підприємництва»
№
|
Зміст
|
Примітки
|
К-ть балів
max – 75
|
Відмітка
|
1.
|
На блозі є основні сторінки: Головна, Наша команда, Статут, Логотип, Плани,
Звіти, Навчальні матеріали
|
1
|
||
2.
|
Всі сторінки блогу заповнені, оформлені відповідно до змісту і
оновлюються регулярно впродовж року
|
|||
· наявність статуту, логотипу
|
логотип з описом обсягом не
більше 1 стор. А4 (що він означає та інформація про автора(ів): ПІБ, НЗ, e-mail, контактний телефон
|
2
|
||
· наявність плану роботи
|
на 2013-2014 н.р. (не менше 2 заходів на місяць)
|
1
|
||
· наявність звіту про проведені заходи (дата, назва заходу, супровідні
матеріали, що підтверджують проведення заходу)
|
від початку існування клубу до 21.04.2014
р.
|
3
|
||
3.
|
В блозі є логотипи спонсорів та організаторів проекту, ВОIПОПП.
|
1
|
||
4.
|
Наявні посилання на сайт проекту, регіональний блог
|
1
|
||
5.
|
В макеті блогу є анотований список посилань на навчальні заклади – учасники
проекту в області
|
1
|
||
6.
|
На головній сторінці регулярно
висвітлюються новини діяльності клубу
|
не рідше 1 разу в місяць
|
3
|
|
7.
|
Блог налаштований для читання
користувачами з можливістю коментувати
|
1
|
||
8.
|
Дизайн блогу відповідає
концепції проекту (підкреслює мету, цілі проекту і не відволікає від поданої
інформації)
|
Ґаджети, посилання відповідають меті, цілям проекту, не відволікають від
поданої інформації про діяльність ШКП
|
1
|
|
9.
|
Дописи в
блогах неформальні. Публікації містять:
|
|||
·
описову текстову частину з фото
|
2
|
|||
·
мультимедіа
|
1
|
|||
10.
|
Навчальні матеріали (авторські
розробки):
|
Максимальна кількість балів виставляється за наявності: теми, мети та
завдань, ходу заняття (детальний опис), відповідності опису меті заняття,
додаткових матеріалів, мультимедійного супроводу.
|
||
· заняття психолога
|
1 розробка
|
5
|
||
· заняття економіста
|
1 розробка
|
5
|
||
· спільний захід психолога та економіста
|
1 розробка
|
5
|
||
· проект, масовий захід
|
1 розробка
|
10
|
||
11.
|
Наявність власних навчальних відеоматеріалів на блозі
|
3
|
||
12.
|
Співпраця з
партнерами
|
3
|
||
13.
|
Додаткові бали:
|
|||
· Участь ШКП у дистанційному навчанні «Вивчаємо Підприємництво 2.0» для
вчителів-опікунів та учнів у 2013 році.
|
10
|
|||
· Залучення клубу до впровадження моделі Школи підприємництва
|
Організація та реалізація
власних проектів на рівні навчального закладу в рамках діяльності клубу
|
5
|
||
· Участь у інших проектах
|
3
|
|||
· Участь членів клубу в конкурсах, олімпіадах з економіки, психології
|
2
|
|||
· Висвітлення діяльності клубу в ЗМІ
|
2
|
|||
· Рефлексія дітей
|
Індивідуальні есе про участь у проекті (у есе відображено:
1.
Позиція учня щодо діяльності
клубу та особистої участі (Я вважаю, що…).
2.
Аргументація позиції (Тому що…).
3.
Приклади застосування отриманих
знань сьогодні та у майбутньому.
4.
Висновки (Тому я вважаю, що…).
|
2
|
||
· Активна участь в обговореннях
|
2
|
У Вас ще
є час привести блоги у порядок та шанс перемогти у обласному конкурсі "Найактивніший Шкільний клуб підприємництва".
Бажаємо
успіху. Щиро Ваші, Леся києнко-Романюк, ірина мацієнко.
Ви великі молодці! Бажаю нових перемог і тільки крокувати вперед! З повагою, Світлана, Дніпропетровський ОІППО.
ВідповістиВидалитиСвітлана, дякуємо за підтримку! І Вашим клубам бажаємо успіху та наснаги. З повагою, Л.Києнко-Романюк та І.Мацієнко.
ВідповістиВидалити