вівторок, 6 травня 2014 р.

Рефлексія членів ШКП "ECONOMICUS"

МНВК : Есе (витримки):
Олена: Я тепер точно знаю, що буду продовжувати навчання у виші на факультеті готельно-ресторанного бізнесу. Мрію створити свій бізнес.


Яна: Я вчилась, як стати лідером, яким потрібно бути, і знаю, що можу бути лідером. Проходила профорієнтаційне тестування, і переконалась в тому, що зможу в майбутньому організувати власну справу. Сподіваюсь, що зміни в країні допоможуть мені реалізувати мої плани.

Ірина: Хочу в майбутньому мати свій бізнес. Як це можна зробити ми навчаємось на наших заняттях. Мені дуже знадобляться і я вже використовую вміння спілкуватись, складати бізнес-план, вміння керувати своїми емоційними станами, вміння брати на себе відповідальність, щось організовувати, бути лідером. Я пишаюсь тим, що я - українка! Своє майбутнє бачу лише в нашій країні.

Руслана: Мені запам'ятався  спільний з агентами туристичного бізнесу проект "Туристичними стежками Вінниччини", цікавими були профорієнтаційні екскурсії та майстер-класи. В клубі маю можливість розвинути та проявити свої здібності і поспілкуватись в дуже гарному та дружньому колективі.

Галина: Хочу бути незалежною та успішною. Прагну стати підприємцем. В наступному році я продовжу займатись в Шкільній академії підприємництва!

Немає коментарів:

Дописати коментар